روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

  • ۰
  • ۰

صنعت شکلات و برند شیرین عسل 

ژائله برای شیرین عسل نقشی را داشته که همیشه بیاد ماندنی است  و این اهمیت و کارکرد آن را بالا میبرد. کار او و حرکت او  ایجاد ماندگاری و بزرگ شدن  شیرین عسل و در سطح و مقام بالایی است. شیرین عسل در صنعت شکلات با نام و برند معرفی شده و شناخته میشود.  این روش برندینگ کاملا ناخودآگاه پیش میرود و هیچ گونه استراتژی ای برای آن وجود ندارد ولی ماجرای پایه گذار یک برند، همواره یک عامل بزرگ برای برنده های پیشرو در صنعت بوده است. به همین دلیل کاملا منطقی است که در پاسخ به کسانی که به نام شیرین عسل ایراد میگیرند، بگوییم که اگر بخواهیم دوباره نامی برای شیرین عسل انتخاب کنیم بهترین اسم صنایع شکلات ژائله میباشد.

ضعف های برند شیرین عسل

نام شیرین عسل

  • شیرین عسل به عنوان نامی که بسرعت وارد بازارهای بین المللی شد می توانست نام بهتری انتخاب کند تا از لحاظ تلفظی برای کشورهای انگلیسی زبان راحت تر باشد، یک اسم تک بخشی میتوانست تاثیر گذاری بهتری در زمینه برندینگ داشته باشد. از نظرمشاوره کسب و کار استفاده کردن از اسمی مثل شیرین عسل که هردو قسمت آن شیرینی را یاد آوری میکند خیلی موجه نیست.

ورود به حوزه صنایع نامربوط به حوزه فعالیت

  • از بزرگترین ایراداتی که از لحاظ مشاوره کسب و کار همواره به شیرین عسل گرفته میشود این است که شرکتی که در زمینه شکلات و شیرینی فعال است به چه دلیل باید واردحوزه رب و ماکارونی نیز شود. در پاسخ به انتقاد مدیر بازاریابی شیرین عسل به صورت مداوم باید به بحث فرابازاریابی پرداخت و معتقد است که قوانین برندینگ و بازاریابی در ایران به نحوی کاملا متفاوت از کشورهای پیشرفته عمل میکند. تنها مدعی این دیدگاه جدید به بازاریابی فقط بوسیله شرکت های بزرگ ممکن است . این استراتژی تنوع محصول خیلی هم مورد جدیدی نیست و کمپانی های بزرگ دیگری هم به این تنوع محصول دست زده اند، بهترین مثالی که بازتاب خبری وسیعی داشته ورود کوکاکولا به تولید شیر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی