روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

  • ۰
  • ۰

 نتیجه در کمپین روابط عمومی 

در روابط عمومی و کمپینی که راه انهدازی کرده ایید طوری عمل کنید که زمان نتیجه در دست خودتان باشد و به طور کامل با ارائه ی یک بازاریابی خوب و ایجاد رابطه در مشتری به نتیجه مدیریت داشته باشید. چه مدت زمانی را برای رسیدن به نتیجه پیشبینی میکنید؟درباره موردی که سعی به گسترشش دارید بنویسید (مثلاً، محصول، خدمت، رویداد و یا ...)، نتایج خود را یادداشت کنید (اهداف و شاخص های اصلی فعالیت) و برای هرکدامشان زمانی قرار دهید و این برنامه را تا آخرین لحظه برنامه ریزی شده پیش ببرید.

 کانال‌های پشتیبانی در روابط عمومی 

شاید در زمینه کمپین بازاریابی و فروش این کانال ها کم اهمیت جلوه کنند بطوری که نیازی به آن ها احساس نشود، اما این کانال ها باید پای ثابت روابط عمومی و بازاریابی فروش باشند و یکی ازاعضای تیمتان باید به صورت مشاوره آزاد برای آن اختصاص داده شود. این کانال ها میتوانند شبکه‌های اجتماعی، نشریات چاپی، نشریات دیجیتال یا حتی بازاریابی و فروش مستقیم و رویدادها و فستیوال ها شود. کانال‌هایی که کمپینی برای روابط عمومی استفاده میشود بر پایه هدف های برنامه ریزی شده(لینک سازی، آگاهی از برند و ...) و همینطور مخاطب هدفتان(مصرف‌کنندگان، صنعت و تصمیم‌گیرندگان نهایی) خلق میشوند.    تیم هر عمل مربوط به روابط عموی ناظر اختصاصی دارد. در این راه باید نقاط قوت و ضعف هریک از اعضای تیم را در هرکانالی که فعالیت میکند در نظر بگیرید. البته نیاز به استفاده از یک مشاور بازاریابی یا روابط عمومی برای کمک بیشتر در رابطه برخی از عناصر مثل توزیع نشریات طرح دارید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی