روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

  • ۰
  • ۰


تبلیغ کالای لوکس 

در این جا نکته ی مهمی که وجود دارد توجه به مشتری و نیاز او در بازاریابی است باید به محصولی که ارائه میدهید توجهکنید و نگذارید که این محصولات در دودسته تقسیم شوند و مشتریان ناراضی باشند.  به کاربردن تبلیغات کالای لوکس جامعه را به دو بخش فقیر و ثروت مند تقسیم میکند و اشخاصی که توانایی خرید آن ها را ندارند احساس سرخوردگی شدید میکنند. پافشاری این شخص در این بود که بازاریاب ها خیلی بیشتر از گذشته مشتری را مد نظر قرار دهند و فقط فروش را در نظر نگیرند و به اخلاقیات هم احترام بگذارند.

تعادل کسب و کار و مسئولیت اجتماعی

پرسش نهایی این شرکت کننده در این بود که  آژانس ها و گروه های بازاریابی و فروش شرکت‌ها چطور باید در جهت حرکت این تبلیغات حرکت کنند؟ این به شدت فکر درخشی را مشغول نمود و تلاش کرد پاسخ منطقی برای آن ارائه کند. شماهم نظر این فرد را تایید میکنید؟؟ آیا تبلیغی را یاد می آورید مسئولیت اجتماعی را رعایت کرده باشد؟ اگر شما جای علی درخشی بودید چه جوابی میدادید؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی