روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

  • ۰
  • ۰

مطلبی در مورد افراد حاضردر بازاریابی  

در مورد بازاریابی و اینکه اشخاص و افراد زیادی دائما حضور دارند بسیار مهم و ضروری است. باید بدانیدکه شناخت این افراد در کار شما و برقراری روابط بسیار مفید است و باید پیگیری کنید. چه فردی در این جلسه شرکت میکند؟ آنلاین افراد حاضر در جلسه را پیدا کنید و چک کنید چه افرادی حضور دارند. اگر به صورت آنلاین به لیست افراد دسترسی ندارید، با تلفن کردن به شخص برگزار کننده رویداد اطلاعات ذکر شده را دریافت کنید. آیا دراین لیست فرد یا شرکت مهمی را مشاهده میکنید؟ شبکه سازی معمولا فرصتی برای ایجاد روابط عمومی جدید است. اگر در رویدادها افراد مورد علاقه خود را نمیبینید ، شاید بهتر است این مورد را بیخیال شوید.  

 توجه به رویدادها در بازاریابی 

سعی کنید به رویدادهایی که درآن صرف غذا یا تعداد افراد زیاد وجود دارد توجه کنید . شبکه سازی در هر کسب و کاری باید نحوی اجرا شود که افراد تک تک فرصت برخورد باهم را داشته باشند. در زمانی که توجه ها به سوی سخنران است، فرصت خیلی زیادی برای شبکه سازی وجود ندارد. در چنین برنامه هایی همیشه باید فرصتی برای برخورد با افراد تبادل اطلاعات وجود داشته باشد. اگر در برنامه چنین زمانی برنامه ریزی نشده و شما دائما دنبال آن هستید،باید خودتان زمانی تعییین کنید. زودتر از شروع جلسه وارد شوید، پیش از شروع رسمی جلسه زمانی است تا موقع صرف صبحانه بهتر بتوانید یا موقع ورود به سالن اصلی با اشخاص زیادی برخورد داشته باشید. همینطور بعد برنامه میتوانید فرصت برخورد با افراد زیادی را داشته باشید. مثلا از فرد مورد نظر بخواهید کهزمان کوتاهی برای یک نوشیدنی دارد تا باهم بیشتر صحبت کنید.  

نظرات (۱)

  • گرافیست ارشد
  • بسیار عالی
    ممنون استاد رفیعی
    اگر دوست داشتید ما رو هم دنبال کنید
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی