روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

  • ۰
  • ۰


تلاش در درک حس و داستان مخاطب در بازاریابی 

برای یک ارتباط خوب و صمیمانه در بین دو طرف همیشه صحبتهایی از زندگی شخص در میان می آید وجود این صحبتهای روزمره بین دو طرف و داستانهایی از زندگی شخص باعث ایجاد عاطفه و صمیمیت در بین دو طرف و احساس امنیت در شخص مقابل میشود . پس باید توجه کرد که حتما در این مورد به صحبتهای شخص کامل گوش دهیم.  سعی کنید داستان طرف مقابل را بدانید و در ذهن نگه دارید و در ملاقات های بعدی دوبارهخ به آن ها اشاره کنید و روند مکالمه را تسهیل کنید. این قضیه  بخصوص هنگامی که میخواهید در زمینه کسب و کار بسیار موثر واقع میشود

سعی کنید در بازاریابی حرف هایتان جذاب باشد

 در روابط عمومی برای شروع مکالمه تلاش کنید از موارد مورد علاقه طرف مقابل شروع کنید، مثلا در مورد کارهایی که در هفته گذشته چه کارهایی انجام داده است؟ و یا در مورد صنعت از او سوال کنید، از این طریق میتوانید ارزش های ذهنی طرف مقابل را درک کنید و گفتگو را برای طرف مقابل جذاب کنید.

طی ملاقات در کارتمرکز کامل داشته باشید

 طبق مهرات های بر قراری روابط عمومی وقتی با فردی ملاقات دارید تمام  وقت و تمرکزتان را روی او بگذارید، اجازه دهید فرد این حس را داشته باشد در وقتی که برای او قرار داده اید تمام تمرکزتان روی او است.دنبال نتیجه معین هستید که تا اهدافتان را پیش ببرید وملاقات هایتان برای هردو طرف نتایج مثبت د اشته.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی