روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

  • ۰
  • ۰

 مشتری و بازاریابی 

توقعات مشتری در بازاریابی زیاد است در زمینه ی حفظ ارتباط و نگه داشتن مشتری باید حتما به نظرات او اهمیت دهید این از اصول بازاریابی و رابطه بامشتری است نکته ایی که در این مطلب مهم و اساسی است بهترین راه گرفتن بازخورد از مشتری است.این نکته را مورد توجه قرار دهید که بازخورد تا چه حد درآینده کسب و کار شما اهمیت دارد. اجرای برنامه های بازاریابی و فروش و دیدن نتیجه آن همواره لذت بخش است اما چیزی به ما نمی آموزد.

بازخورد دقیق و قابل اعتماد

در زمینه روابط عمومی استفاده از نظرسنجی هایی در مورد کیفیت خدماتتان را نباید فراموش کنید. کسی وقتی برای جواب دادن به آن ها نمیگذارد. بله! اگر مشتری روی آن وقت بگذارد و و آن را بطور کامل و براساس صداقت پاسخ دهد همه چیز عالی است اما واقعیت این است که کسی چنین چیزی را پاسخ نمیدهد. هرچه سوالات بیشتر به همان اندازه پاسخ ها هم بی دقت و کم حوصله تر خواهد بود. همینطور درباره زمانی که باید برای نتیجه گیری منطقی از بازخوردها برای ایجاد برخی تغییرات بگذارید، توجه کنید. بارها شنیده ایم که دیر رسیدن خیلی بهتر از هیچوقت نرسیدن است ، ولی این نکته را هم توجه کنید که زود رسیدن خیلی بهتر از دیر رسیدن است. شما نباید اجازه بدهید مقدار زمانی که برای رفع یک نقص میگذارید باعث از دست رفتن حتی یک مشتری براساس همان نقص شود. در سیستم روابط عمومی برای گرفتن بازخورد های سریع و دقیق یک سوال اساسی بپرسید: چه چیز باعث میشود خدمات مارا به دوستانتان پیشنهاد دهید؟ و گزینه ای برای گرفتن نظرات ایجاد کنید، از این طریق میتوانید تردید های زیادی را در مورد خدماتتان از بین ببرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی