روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

  • ۰
  • ۰

دستری به سایت در کسب و کار فقط با کامپیوتر

برای بسیاری از افراد که کسب و کاری را راه اندازی کرده اند باید بدانند که تبلیغات و بازاریابی از طریق سیستمهای نر م افزاری مثل موبایل بسیار زیاد اهمیت دارد. و این امر با این نرم افزار ها امروزه  عاملی بسیار مهم در بازاریابی موتورهای جستجو است. گوگل برای ارائه خدمات بهتر، گوگل اعتبار بیشتری برای سایت های سازگار با موبایل در نتیجه جستجو قائل میشود.

وبسایت علاوه بر کاربری ساده برای مخاطب باید برای افراد صاحب کسب و کار هم قابل استفاده باشد. نداشتن قابلیت دیده شدن بوسیله موبایل بدون شک رتبه آن را پایین میاورد. استفاده از فونت کوچک  و نزدیک نزدیک نیز میتواند در این امتیاز دهی اثر منفی همراه داشته باشد.

بروز نکردن سایت در بازاریابی 

گوگل همیشه کلیک کاربر را بررسی میکند. بررسی ها نشان دهنده این است که افراد دائما برای دیدن خدمات و محصولات سایت را بررسی میکند. گوگل همواره این اقدام مخاطب را مهم میداند و میخواهد که سایت ها هم به این تقاضای کاربر واکنش مناسب نشان دهند.

داشتن یک بروشور دیجیتالی رتبه چندان جالبی از گوگل دریافت نمیکند. سایت باید جذابیت داشته باشد، راحت برای پیمایش باشد، و دائما بروز شود. گوگل سرعت خارج شدن کاربر از بی ربطی کلمه جستجو شده را هم در نظر میگیرد. برای پیروزی در بازاریابی دیجیتال، باید اطمینان حاصل کنید وبسایت نیازی را بخوبی رفع میکند. و این کار را با صرفه جویی در زمانی که صرف میکنید و محتوای مناسب انجام دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی