روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

  • ۰
  • ۰

تاثیر یک کارمند خوب در کسب وکار

در شرکت یا سازمان وجود کارمندانی که به عمل و کار در شرکت تعهد زیادی دارند و مسولیت کار خود را قبول میکنند بسیار تاثیر گذار است و کمک شایانی به شرکت میکنند . در تحقیقاتی که بدست آوردند وجود یک کارمند باوفا در شرکت تاثیر بالایی را نسبت به اشخاص دیگر برای صاحب کار دارند. و حتی در یک شرکت وجود  یک مشتری وفادار در معرفی محصول به دوست خود میزان وفاداری را بیشتر نشان میدهد.  روش تعاملی بی برنامه محکوم به شکست است. اغلب به دلیل عجله برای برقراری تعامل ،اغلب سازمان ها رویکردی تصادفی دارند. به عنوان مثال، بسیار از سازمان ها بخش روابط عمومی خود را به روش تجارت الکترونیک 10 سال پیش خود اداره میکنند. تعامل موفقیت‌آمیز نیازمند نه مولفه‌ کلیدی است.

تاثیر تعاملات درست بر وفاداری مشتری

ما چطور به ارتباطات و روابط عمومی اعتماد میکنیم و چگونه از کسل شدن مشتری از دریافت پیام های رسانه جدید جلوگیری کنیم؟ چطور میشود باعث تغییر سازمان و مدیر آن شد؟ مرحله اول این است که به صورت سیستمی به آن نگاه کنیم و بدانیم که روابط عمومی به مجموعه ای از بلوک ها نیاز دارد. من آن‌ها را به سه دسته تقسیم می‌کنم: ارزش‌های مردم محور، سبک تحویل و ارتباطات و انجام در زمان مناسب. اهمیت برپایه روابط عمومی نقطه شروع است. یک کمپانی لازم است مشتریان و کارمندانش را به درستی درک کند. عناصر کلیدی در این‌جا فرهنگ، جامعه و اعتبار است. فرهنگ درباره باید ها و نباید های اجتماعی، اولویت‌های ارتباطی و چشم‌انداز جهانی است. در سطح سازمانی، این شامل اثرگذارترین روش رهبری است و اینکه کارگران چطور کارکنان باهم تعامل کنند. در برخورد با مشتری شامل درک تقسیم بندی مشتری، آمادگی دیجیتال و علاقه مندی به شرکت کردن است. جامعه روی ذی‌نفعان داخلی و خارجی متمرکز است.هرکدام از سهام داران نیاز متفاوتی نسبت به دیگری میباشد. اعتبار شامل اعتماد به درآمد است. اعتبار از طریق نفوذ، شهرت، سوابق و تخصص بوجود می آید. هنجارها تنها کافی نیستند، برای اینکه روابط عمومی ما موفقیت آمیز باشد نیاز داریم تا تحول ارتباطات را درک کنیم. این سبک ترکیب کانال، بازاریابی محتوا و سرعت است. کانال اشاره به استفاده از تعامل چهره‌به چهره، خرده‌فروشی، موبایل، اجتماعی، وب، کیوسک، مجازی و تصویری دارد.بازاریابی محتوا می‌تواند داخلی، ایجاد شده بوسیله کاربر، اخبار تولید شود و یا تحلیلی باشد و در آخر سرعت به فراوانی تعاملات اشاره دارد که موقت، زمان‌بندی و یا مستمر است. آخرین قسمت انتخاب زمان درست برای تعاملات و روابط عمومی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی