روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

  • ۰
  • ۰

عدم وجود پروفایل عکس در لینکدین 

نکته ی قابل توجه و مهمی که باید به آن اشاره کرد نبود پروفایل و عکس درلینکدین است.این برای اکانت ضروری است.مزیتی که این نکته دارد باعث دیده شدن  عکس از سمت مخاطبین  وجلب توجه آنها به لینکدین میشود.  بزرگترین اشتباه بازاریاب عدم قرار دادن عکس  در پروفایل و ایجاد روابط عمومی بد بای محیط میشود.  پروفایل بدون عکس مثل ملکی است که برای فروش گذاشته شده ولی عکسی از آن در اختیار نیست و حس غلط بودن اطلاعات را به بازدید کننده انتقال میدهد. سعی کنید تصویرتان با کیفیت و رزولشن بالا باشد.

عکس اشتباه قرار دادن در پروفایل روابط عمومی 

افراد زیادی از عکس هایی مانند  مانند عکس گربه، کودکان و غیره برای پروفایل عمومی استفاده می‌کنند. این تصاویر برای پروفایل در زمینه روابط عمومی حرکتی کاملا غیر حرفه ای است. مثلا مادری عکس کودکش را روی پروفایل قرار میدهد به مخاطب این مطلب را میرساند که برای کار تمام وقت آماده نیست. همیشه از عکس جدید استفاده کنید،افراد مسن نگرانی این را دارند که از نظر سنی مورد تبعیض قرار میدهند و معمولا عکس دوران جوانی خود را قرار میدهند و وقتی برای مصاحبه آن هارا انتخاب میکنند دید افراد به آن ها متفاوت میشود، با روحیه و انرژی میتوانید طرز فکر افراد را نسبت به خود عوض کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی