روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

  • ۰
  • ۰

توجه به مشتری در بازاریابی

یک اصل مهم در بازاریابی  و روابط عمومی که حتما باید به آن توجه کرد این است که حتما به نیاز مشتری در هنگام گفت و گو توجه کنید .به گفته و نظر او در مورد کار ونیازش حتما توجه کنید.تا مشتری احساس امنیت وراحتی با شما داشته باشد. وقتی مشتری درک کند که شما واقعا به او توجه میکنید صادقانه خواسته هایش را بیان میکند و این کمک بزرگی برای شما خواهد بود. اطمینان داشته باشد که همکاران شما به اندازه شما به مشتری اهمیت میدهندو نیاز آن ها را درک میکنند.


ارتباط احساسی در بازاریابی

یعنی قرار گرفتن در قلب یک مشتری با استفاده از روابط عمومی . تمام افرادی که خدمات ارایه میکنند نیاز دارند تا مهارت های احساسی خود را بالا ببرند و برای برقراری رابطه احساسی باید دایما برای مشتریان خود تجربه ای عالی در استفاده از خدماتتان ایجاد کنید. همواره با آن ها صادقانه رفتار کنید و بطور صادقانه تلاش کنید مشکلشان حل شود یعنی به آن ها ثابت کنید مشکل آن ها از فروش برای شما مهمتر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی