روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

  • ۰
  • ۰

مشکل نبود متن مربوط به ایمیل دربازاریابی

زمانی که شرکتی میخواهد ایمیلی را ارسال کندواین ایمیل محتوا ومتنی بی معنا داشته باشد برای شرکت و بازاریابی بسیار بد ونادرست است .زیرا مخاطب هیچ توجهی به محتوای متن نمیکند .واین بخاطر عجول بودن شرکت در قرار دادن متن وارسال آن است که با بی اهمیتیه مخاطب روبرو میشود.ا اگر خواهان این هستید که مخاطب را درگیر کنید، لازم است برای آن ها تجربه های تازه بیافرینید و بخش اصلی آن محتوایی است که برای آن ها ایجاد میکنید. توصیه میشود لینک هایی از مطالب مرتبط با محتوای ایمیل برایشان بفرستید.باید در زمینه بازاریابی محتوا دقت بیشتر صورت بگیرد تا محتوا درست انتخاب شود.

بی توجهی به لیست ایمیل در بازاریابی 

سالم نگهداشتن لیست ایمیل بسیار مهم است. وجود اشکال در ایمیل احتمال اسپم شدن آن را زیاد میکند. فراموش نکنید همیشه موقعی که چیزی برای فروش است ایمیل نزنید، حتی اگر سایتی برای تجارت الکترونیک دارید، بعضی وقت ها ایمیلی بجز موضوع فروش به لیست ایمیل هایی که در دسترس دارید بفرستید.  مطالب آموزشی، یک گذارش در مورد عملکرد یا هر موضوعی که فکر میکنید میتواند برای مخاطب جذاب باشد ارسال کنید.

بی توجهی به معیار عملکردی در بازاریابی 

گروه های بازاریابی در زمینه بازاریابی و فروش با اشتراک کردن مطالب، حجم وسیعی از اطلاعات کسب میکنند.  تاثیر گذاری ایمیل به طور مستقیم بر عملکرد محصول پیشنهادی اثر میگذارد. جلساتی را برای بررسی تاثیر گذاری محتوای ایمیل بررسی کنید. همانگونه که در ایمیل بعضی از چیزها را رعایت میکنید از بعضی خطاها هم باید چشم پوشی کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی