روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

  • ۰
  • ۰

راهنمایی در کسب وکار

زمانی که ما نیازمند کمک از یک مشاورو نامدار هستیم این نکات را نیز رعایت کنیم....

محقق باشید

هر اطلاعاتی که لازم است از شخص مورد نظر بدست آورید.وبرای ثبت تمام آنها اقدام کنیدتمام برنامه های او را دنبال منید. دایما وبسایتش را چک کنید، برای دریافت خبرنامه اش ثبت نام کنید، فیس بوکس را لایک و توییترش را دنبال کنید.

مراحل را خیلی با عجله طی نکنید

اگر میخواهید رابطه ای را با یک فرد معروف پیوند دهید، در خواست خود را زودتر از زمان مشخص بیان نکنید این خلاف اصول روابط عمومی است . بهترین روش ملاقات با فرد مشهور از طریق روابط است. معرفی از طرف فرد دیگر این اطمینان را میدهد که درخواستتان بررسی شده - این رابطه از طرف کسی باشد که با شما ارتباط نزدیک دارد.

مکاتبه را با دقت زیاد انجام دهید

در هر نامه مطمین شوید نام گیرنده کامل آمده باشد. اگر اسم او همراه اسم های دیگربیاید، به آسانی شما معلوم است که خواسته شما به لیستی از افراد ارسال شده و احتمال دریافت پاسختان خیلی کم است. تحسین خود را با یک پیغام شخصی بفرستید.

یک یادآوری کوچک به آن بیفزایید

افراد مشهور بسیار پرمشغله هستند و با افراد خیلی زیادی ملاقات میکنند. فکر نکنید شخص شما را به یاد آورد. به طور خلاصه نحوه ملاقاتتان را برایش یاد اوری کنید و یا از آشنای مشترکتان نام ببرید.

نظرات (۱)

بسیار عالی و آموزنده
سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی