روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

  • ۰
  • ۰

مدیریت خوب وارتباط با کارمند

زمانی که شما به عنوان یک مدیر تصور کنید که نمیتوانید حرفه ایی باشید و تخصصی کسب کنید جالب وپذیرفته نیست زیرا تنها درصد کمی از کارتان را پیش برده اید.وظلم بزرگی در پیشرفت خودتان ومشتری کرده اید.شما باید مهارت کافی برای مدیر بودن را کسب کنید.وراهنمای خوبی برای پیشرفت مشتری شوید.  مدیران کم تجربه در این مسیر میتوانند از خدمات مشاوره کسب و کار کمک بگیرند. در این نوشته میخواهیم به 5 نکته اصلی که شما را در این کار هدایت میکند اشاره کنیم.

به حرف کارمندان با دقت گوش کنید

با سوالاتی از قبیل " برنامه ات برای پیشرفت در این ماه چیست؟" به کارمند فرصت دهید صحبت کند و نظراتش را بیان کند. برای یک گفتگوی هدایت گرانه،به این نکته که باید با روابط عمومی قوی و دقت و توجه به آن ها گوش کنید اهمیت دهید.

بدون هیچ صحبتی فقط سوال کنید

در روش گفتگوهای هدایتگرانه، باید سوال هایی باز بدون اینکه برای آن جوابی بدهید با کارمند خود ارتباط برقرار کنید.از روابط عمومی خود استفاده کرده و مثل یک مربی طوری رفتار کنید که جواب هایشان را پیدا کنند. این باعث میشود براساس اولویت هایشان، در عمل با سوالات درگیر شده برای یافتن پاسخ آن ها تلاش خود را بکنند.

یک اتحاد مبتنی بر پیشرفت را ایجاد و نگه داری کنید

مثلا یک کارمند ایده ای در زمینه بازار یابی و فروش در جهت پیشرفت شرکت بیان میکند.در این وضعیت باید امکانات لازم برای خلق ایده را به او بدهید و از او به عنوان یک کارمند نمونه در جهت پیشرفت شرکت نام ببرید. البته باید به طور جدی پیگیر باشید و کارهایش را بررسی کنید.

برحرکت در جهت پیشرفت متمرکز شوید

بعضی اوقات کارمند در حین گفتگو در جزییات یک طرح دچار خطا میشود و توضیح نه چندان درست و موثری بیان میکند. در این وضع باید از او سوال هایی مانند: " میتوانی یک بازه مشخص در طول هفته برای یافتن جوابت مشخص کنی؟" یا " مهارت هایی که به تو در پاسخ دادن به مشکلت کمک کند سراغ داری؟" یا " چگونه میتوانی از دیگران برای پاسخ دادن به مشکلت کمک بگیری؟" ، تشویق کنید ضعف هایش را شناخته و آن ها را جبران کند. تمام این موارد نیازمند توانایی ارتباط و روابط عمومی قوی میباشد.

برپاسخگویی کارمند تاکید کنید

از کارکنان بخواهید مسولیت کارهایی که در حال انجام آن هستند را برعهده بگیرند. یعنی هزینه و مدت زمانی که نیاز دارند تا نتیجه بگیرند را تعیین کنید.

  • ۹۶/۰۷/۰۴
  • نادر رفیعی

بازاریابی

مدیریت

مشاوره

کسب وکار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی