روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

روابط عمومی

همه چیزدرباره روابط عمومی

  • ۱
  • ۰

نوشتن تستی مونیال برای مشتری

فرآورده ایی که هر شغلی  ارائه می‌دهد، شاید از زوایای مختلف برای مشتری مهم وباارزش باشد.

براین اساس به شیوه ایی باید ،  تستی مونیال ها را مورد انتخاب قرارداد که نیاز مخاطب یا مشتری مورد نظر قرار گیرد.

به عنوان مثال، اگر شما هم در زمینه‌ی شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنید و هم در زمینه‌ی سئو؛ یک تستی‌مونیال از مشتری شبکه‌های اجتماعی خود و یک تستی مونیال از مشتری سئو خود منتشر کنید.

از نمایش تستی مونیال ‌ها در همه جای سایت اجتناب کنید

بهترین مکان برای نمایش توصیفات مشتری همان صفحه‌ی اول سایت، در قسمت‌های پایینی آن است.

بسیاری از کسب‌وکارها این موضوع را نادیده گرفته و تستی مونیال ها را در بخش‌های مختلف سایت نمایش می‌دهند.

این کار دقیقا مثل اینست که یک فرد پشت سر هم از خود تعریف کند و بگوید که چقدر کارش خوب و حرفه‌ای است.

در چنین شرایطی نه تنها مخاطب اعتماد نخواهد کرد، بلکه حس بدی به دست آورده و شاید حدس بزند که تستی‌مونیال‌های شما فیک و جعلی هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی